Monday, July 5, 2010

hai semua mari dekat mari dekat!

weiiiiii

lama ni x updateeee!

lama sgt nii!!

ish3~


ok 1st, aku x update dr tarikh bila aa? aku cite x lagi aku dah g china semua? blom lg eh? aku dah g dah aritu. sebulan aku pegi. hahaha. lama ni aku x update. what the! tapi xpe. bak kata ayat feveret kakak aku, RELEK AAA.. relek ye semua. nnt pelan2 aku update utk tatapan rakan2 pengikut dan pembaca setia. wewwitt..


pelan pelan kayuh ye semua mesti sampai punya


hari ni aku nk cerita pasal wight. berat badan. after ni aku cerita pasal byk benda. apa topik yg korang nk? fifa world cup? emmm, China town? ok satu2 nnt aku cerita. byk ni nk kena catch up. hehe..

baru2 ni g timbang berat aku x naik makin turun... x paham la aku. selalu dah mkn ni. aku patut buat apa ni? what shud i do? makan lg double triple apa yg aku dah mkn? hmmm. aaaa! aku dah tau! aku sll x baca bismillah ni sebelum mkn. ish3~ astarghfirullah...

korang nk tau x berat aku berapa sekarang ni? berapa? 50? 52? 30? sikit lagi tu.. cuba boleh 3x je. hikhik.. berat aku byk ni je...




berapa cuba teka? hehehehe





hehehehe.. doakan la aku supaya cepat2 gemok! aim 44! body idaman aku ialah akak aku! solid molid! :p

k jom layan cerita kat tv2. alibaba bujang lapok. nothing impossible. cm komik go go chacha street pulak. huhu


hero malaya! korang semua penah x tgk cerita ali baba bujang lapok ni?



gudnight everyone!

3 comments:

penulis.sahaja said...

aman, akak kau single?

nem said...

aim 45 la.. boleh derma darah..

amanhisham said...

kalo aku derma darah org derma duit x kat aku? hahha

aku pon x phm la status akak aku. cuba ko tya dia