Wednesday, April 21, 2010

merajuk lah macam ni!

hai semua!

gambar banyak maksud ni.. tulisan penuh satu muka!



aku pasti ramai yg tgh dlm exam week skang. x kira lah dalam U ke, tmpt keje ke, semua skang ni mcm dlm penilaian terakhir. kakak aku tgh final presentation, adik aku tgh nk exam2 dah, aku esok paper kol 11stgh. pastu kt tmpt keje skang penilaian terhadap bos dan pekerja la. hahahaha betol ke x? aku main teka je ;p mlm ni tolonglah aman jgn nk mengade cm malam lepas ngntok la ape la.. ko tu bkn habis baca lagi bahagian b!



lepas kene marah jgn nak merajuk plak!



back to the title for this time, merajuk! hahahaha. lepas emo kalau orang x layan kene merajuk lah! kan kan... ala korang x pernah buat? kirenye korang sume x pernah merajuk la? aaaaaaaaaaa tipu- tipu tipu! bajet hati kental la semua org! ceh!





alololo tgk katun pon pandai merajuk! xkan korang x pnah? tipu laaa



tp aku kalau merajuk sekejap je. x lama mana pon. x payah pujuk - pujuk. nanti terbaik sendiri. sebab aku pikir dlm tempoh aku merajuk tu byk bende2 best yang akan aku terlepas.. so, korang nk terus membawa diri atau memujuk hati utk kehidupan yang lebih indah? arrrrggggghh, ayat dah macam ayat sastera dah! gilerrr!



semua kena berdoa utk aku nak jawab paper law ni esok pagi ni. pesanan kepada bdk kelas aku, jgn rumitkan kepala anda dgn bagi contoh yang pelik2. mcm tugu buat mcm rupa tembok adakah tu bangunan? loji kumbahan (kolam ta*i) adakah tempat tumpuan awam? kubur tu adakah tempat tumpuan awam? aaaaaaaaaaa! tensen aku nk pikir!





dah seram mcm gambar kat atas tu boleh ke jd tmpt tumpuan awam??


please dont think out of the box!
esok paper law ye kawan- kawan bukan paper IP! ;p

4 comments:

Anonymous said...

Azrul Zxeros :
ayat last tu cam ko nak kenekan aku je???

amanhisham said...

hahaha klo ko bdk kelas aku ko mmg patut la terase! ;p

Unknown said...

antare bnyk2 aman..aman mane yg poyo??:P

amanhisham said...

aku mmg poyo pon.poyo tu best ape ;p